Фізика для малечі
Любі лямбдівці!
До нас прийшов фізик, який хоче та може працювати зі старшими дошкільнятами та молодшими школярами.
Ось що він каже:
Навколишній світ приховує безліч цікавого та на перший погляд незрозумілого: чому метал тоне у воді, а судно з металу тримається на її поверхні , чому під час грози ми спочатку бачимо блискавку, а лише потім чуємо грім? На ці та багато інших питань нам допоможе відповісти фізика – наука про навколишній світ. На заняттях будемо експериментувати, обговорювати різні фізичні явища, зробимо цікаві висновки. В цьому нам стануть у нагоді прості та зрозумілі приклади із побуту, а гра допоможе розібратись у суті фізичних явищ. Обговорення у колективі сприяє розвивитку у дитини не тільки логічного мислення, а ще й творчих здібностей.
Чекаємо допитливих крутьків та чомучок, яким подобається не тільки ставити запитання, але і майструвати.
Новини та зміни
Доброго дня!
Зверніть, будь ласка, увагу на такі зміни у розкладі:
1. 22 січня (неділя) занять не буде.
2. Група 7 класу припинила своє існування.
3. У січні та лютому четвергових ігротек не буде.
До зустрічі!
З Новим роком!
Сподіваюсь, що до вас, любі лямбдівці, вже прийшов 2017 рік, а це означає, що настав час щорічної задачки:
з цифр, 2, 0, 1, 7 скласти приклад, відповіддю в якому буде 1. Потім скласти приклад з відповіддю 2. Потім — 3 і так далі. Не пропускаючи, підряд!
З цифрами в лівій частині приклада можна робити все: розташовувати в будь-якому порядку, додавати, віднімати, множити, ділити, підносити до степеня (показник степеня — також одна з цифр 2,0,1,7), склеювати в багатозначні числа, добувати корінь, брати логарифми, арктангенси чи що вам ще заманеться.
Бажано робити це без допомоги програмних засобів, але то таке.
Мета — дійти до десяти. Потім — до двадцяти. Потім, якщо лишаться сили, йти далі.
Успіху та натхнення!
Важлива новина
Любі гуртківці!
На жаль, обставини складаються так, що з січня 2017 року Лямбда трішки піднімає ціни.
З січня 2017 року вартість заняття складатиме 100 гривень, для пільгових категорій 25 гривень, вартість ігротеки 70 гривень, для пільгових категорій 25 гривень.
Лямбда сподівається, що це буде найважчим випробуванням для вас у прийдешньому році!
Червоні та трикутники
Старші дошкільнята. На минулому занятті ми розв'язували таку задачу: на дошці намальований малюнок 1
В які фігури в'їхала машинка? В які фігури влетів літачок? Куди припливла рибка? Намалюй першу букву свого імені так, щоб вона потрапила в круг і в трикутник, а в квадрат ні – и так далі.
Тепер на дошці намальований малюнок 2
Я кажу дітям, що зараз вони будуть за моїм проханням малювати на дошці різні фігури, так ось все червоні фігури треба малювати в червоній хмарці, а все трикутники – в чорному трикутнику. А не червоні й не трикутники – де-небудь ззовні.
Через деякий час на дошці утворився малюнок 3
І тут відбувається те, заради чого все й затівалося: я прошу дитину намалювати червоний трикутник. Дитина малює, виходить малюнок 4
— Діти! — кажу я пошепки якомога трагічніше. — Діти, ви чуєте, як плаче трикутник?
Діти прислухаються. Кажуть, що не чують.
— Ну як же! Він же плаче з-за того, що його, трикутника, намалювали не з трикутниками, а з червоними фігурами.
— Але ж він червоний — резонно зауважує хтось з дітей.
— Так, але ж він трикутник. И трикутники кличуть його до себе!
— Добре, — каже учень, який малював червоний трикутник, — я знаю, як все виправити.
И доповнює зображене. Виходить малюнок 5
Діти задоволені. Але ж не все так просто!
— Ой, — кажу я. — Тепер плачуть два трикутники.
Далі йде довге обговорення, як же ж допомогти нещасним трикутникам, обговорюється варіант "стерти й забути", але я завіряю, що витирати та забувати того, хто гірко плаче, неправильно. Поміняти їх місцями – теж не варіант, бо вони знов будуть плакати…
Нарешті два хлопчика майже водночас придумують, що треба виправити межі у червоної хмарки та чорного трикутника.
Маємо малюнок 6
Всі, включаючи трикутників, зітхають з полегшенням.
Коментарі
1. Це не я придумала. Все Олександр Звонкін, "Малюки і математика", спасибі йому величезне.
2. Я чекала, що хто-небудь з дітей відразу після умови спитає, куди ж червоні трикутники, але за багато років ніхто запитав.
3. А ось один батько дуже напружився і збирався запитати)) Але я встигла його зупинити.
Конкурс!
Доброго дня!
Хочете відчути себе учнем четвертого класу?
Цієї неділі на занятті четвертого класу Генератор Випадкових Прикладів™ видав нам ось такий випадковий приклад:
1 3 3 5 6 = 41
Пропоную вам скласти якомога більше прикладів за такими правилами: в лівій частині прикладу мають бути використані всі п’ять цифр (1, 3, 3, 5, 6) у довільному порядку, знаки арифметичних дій та дужки так, щоб значення складеного виразу дорівнювало би 41.
Оскільки це завдання четвертого класу, то можна використовувати знак факторіалу, але підносити до степеня не можна. Також не можна використовувати логарифми, тангенси та інші смаколики. Робити дво- та більше цифрові числа теж не можна.
Приклади, які відрізняються порядком множників або доданків, а також розкриттям дужок, перед якими стоїть знак мінус, вважаються однаковими.
За кожний правильно створений приклад -- цукерку ))
До речі. Генератор Випадковий Прикладів виглядає ось так:
Увага гравцям!
Доброго дня!
Лямбда дуже перепрошує, але
Ігротеки в четвер, 22 вересня, не буде.
Заняття будуть, приходьте.
До зустрічі!
Увага!
Любі лямбдівці!
В суботу, 17 вересня, з 13-00 до 17-00 в саду Шевченка пройдуть Шості Наукові Пікніки!
Лямбда збирається бути там і запрошує вас на прогулянку.
Але зверніть увагу: в суботу, 17 вересня, занять першого, другого та третього класу не буде!
Наступної суботи, сподівається Лямбда, заняття пройдуть за розкладом.
До зустрічі!
Готуємось!
Ну що, любі діточки та шановні дорослі, відсвяткували перше вересня?
А тепер час натхненно та старанно працювати: навчатись, вчити, рости в усіх сенсах та майже в усіх напрямках.
І наступного тижня ми з вами почнемо наші заняття.
До зустрічі!
Ваша Лямбда
Час прокидатися!
Любі читачі, слухачі та розв'язувачі, уважні учні, чиї питання влучні, хитрі гравці та всі інші лямбдівці!
На нас невблаганно насувається новий навчальний рік, і ми з зацікавленістю питаємо, що ж він принесе з собою. Математичний гурток "Лямбда"обіцяє вам в новому навчальному році цікаві нові та старі задачі, захоплюючі нові та старі ігри, смачні призи та неймовірне задоволення від математики!
В розділі "Розклад" ви можете ознайомитися з розкладом занять на 2016-2017 начальний рік.
В розділі "Ігротека" на вас чекає список та короткі описи настільних ігор.
В розділі "Домашні завдання" викладені домашні завдання за минулий навчальний рік.
А якщо ви залишите відгук у розділі "Відгуки", то Лямбда неодмінно його прочитає.
До зустрічі!
Сторінка 2 із 2