Цієї осені ви маєте такі варіанти оплати занять:
1. «Як завжди» — за одне заняття. 130 гривень.
2. «Шість за п'ять» — сплатіть за п'ять занять та отримайте шосте протягом осені у подарунок. 650 гривень.
3. «Вся осінь» — сплатіть один раз і відвідуйте всі осінні заняття. 1200 гривень.
В разі передплати гроші за невідвідані заняття не повертаються.

Цієї весни ви маєте такі варіанти оплати занять:
1. «Як завжди» — за одне заняття. 120 гривень.
2. «Шість за п’ять» — сплатіть за п’ять занять та отримайте шосте протягом весни у подарунок. 600 гривень.
3. «Вся весна» — сплатіть один раз і відвідуйте всі весняні заняття. 1100 гривень.

В разі передплати гроші за невідвідані заняття не повертаються.


Ви, мабуть, помітили, що закінчується 2018 рік )) Він був непростий (бо парний), але він був, і ми були з вами разом у цьому році -- і це прекрасно!

Сподіваюся, ми будем разом і далі, в непростому (бо ділиться на три) 2019 році. І почнемо ми бути разом вже 4 січня (п'ятниця) об 11-30 на дитячій ігротеці (від 6 років до 6 класу орієнтовно).

Готуйтеся!

Гарних свят!

Наближається зима, а з нею і зимові знижки!

Цієї зими ви маєте такі варіанти оплати занять:
1. «Як завжди» — за одне заняття. 120 гривень.
2. «Шість за п’ять» — сплатіть за п’ять занять та отримайте шосте протягом зими у подарунок. 600 гривень.
3. «Вся зима» — сплатіть один раз і відвідуйте всі зимові заняття. 1100 гривень.

 

Довідка: якщо все буде добре, цієї зими ми проведемо 11 занять.

В разі передплати гроші за невідвідані заняття не повертаються.

Щось там казали про знижки, які на вас чекають? Аж ось і вони!

Цієї осені ви маєте такі варіанти оплати занять:

1. «Як завжди» — за одне заняття. 120 гривень.

2. «Шість за п’ять» — сплатіть за п’ять занять та отримайте шосте протягом осені у подарунок. 600 гривень.

3. «Вся осінь» — сплатіть один раз і відвідуйте всі осінні заняття. 1100 гривень.

 

В разі передплати гроші за невідвідані заняття не повертаються.

Коли ж ми нарешті почнемо? Восьмого вересня.

Але 15 вересня заняття будуть лише у дошкільників та першокласників, оскільки потім Лямбда йде на VIII Наукові пікніки.

А далі все планується за розкладом.

Ось так виглядає зачинена Лямбда

Нова Лямбда

 Лямбда в Телеграмі


Серпень тане, наближається осінь, а з нею і ювілейний, двадцятий рік роботи математичного гуртка "Лямбда".

На вас знов чекають задачі, конкурси, ігри, знижки, приємні зустрічі та приязні посмішки.

 

До зустрічі!

21 квітня занять в Лямбді НЕ БУДЕ!

Вибачте, будь ласка.

Любі лямбдівці, зверніть, будь ласка, увагу на те, що до 30 березня включно занять не буде. Наступне заняття 31 березня (субота) за стандартним розкладом.

До зустрічі!

В рубріці "Розклад" з'явився розклад на 2017-2018 начальний рік.

Початок занять 9 вересня (субота).

Чекаю!

В рубріці "Домашні завдання" викладено — яка несподіванка! )) — домашні завдання за минулий рік за класами.

Четвергові ігротеки повертаються!

Лямбда чекає на бажаючих пограти у настільні ігри кожного четверга, о 18-15.

Любі лямбдівці!
До нас прийшов фізик, який хоче та може працювати зі старшими дошкільнятами та молодшими школярами. 
Ось що він каже:

Навколишній світ приховує безліч цікавого та на перший погляд незрозумілого: чому метал тоне у воді, а судно з металу тримається на її поверхні , чому під час грози ми спочатку бачимо блискавку, а лише потім чуємо грім? На ці та багато інших питань нам допоможе відповісти фізика – наука про навколишній світ. На заняттях будемо експериментувати, обговорювати різні фізичні явища, зробимо цікаві висновки. В цьому нам стануть у нагоді прості та зрозумілі приклади із побуту, а гра допоможе розібратись у суті фізичних явищ. Обговорення у колективі сприяє розвивитку у дитини не тільки логічного мислення, а ще й творчих здібностей.

Чекаємо допитливих крутьків та чомучок, яким подобається не тільки ставити запитання, але і майструвати.

Доброго дня!

Зверніть, будь ласка, увагу на такі зміни у розкладі:

1. 22 січня (неділя) занять не буде.

2. Група 7 класу припинила своє існування.

3. У січні та лютому четвергових ігротек не буде.

 

До зустрічі!

Сподіваюсь, що до вас, любі лямбдівці, вже прийшов 2017 рік, а це означає, що настав час щорічної задачки:

з цифр, 2, 0, 1, 7 скласти приклад, відповіддю в якому буде 1. Потім скласти приклад з відповіддю 2. Потім — 3 і так далі. Не пропускаючи, підряд!

З цифрами в лівій частині приклада можна робити все: розташовувати в будь-якому порядку, додавати, віднімати, множити, ділити, підносити до степеня (показник степеня — також одна з цифр 2,0,1,7), склеювати в багатозначні числа, добувати корінь, брати логарифми, арктангенси чи що вам ще заманеться.

Бажано робити це без допомоги програмних засобів, але то таке.

Мета — дійти до десяти. Потім — до двадцяти. Потім, якщо лишаться сили, йти далі.

Успіху та натхнення!

Любі гуртківці!
На жаль, обставини складаються так, що з січня 2017 року Лямбда трішки піднімає ціни.

 

З січня 2017 року вартість заняття складатиме 100 гривень, для пільгових категорій 25 гривень, вартість ігротеки 70 гривень, для пільгових категорій 25 гривень.

Лямбда сподівається, що це буде найважчим випробуванням для вас у прийдешньому році!

Старші дошкільнята. На минулому занятті ми розв'язували таку задачу: на дошці намальований малюнок 1

Мал1

 


В які фігури в'їхала машинка? В які фігури влетів літачок? Куди припливла рибка? Намалюй першу букву свого імені так, щоб вона потрапила в круг і в трикутник, а в квадрат ні – и так далі.

 

 

Тепер на дошці намальований малюнок 2

Мал2

Я кажу дітям, що зараз вони будуть за  моїм проханням малювати на дошці різні фігури, так ось все червоні фігури треба малювати в червоній хмарці, а все трикутники – в чорному трикутнику. А не червоні й не трикутники – де-небудь ззовні.

 

Через деякий час на дошці утворився малюнок 3

Мал3


І тут відбувається те, заради чого все й затівалося: я прошу дитину намалювати червоний трикутник. Дитина малює, виходить малюнок 4

Мал4

— Діти! — кажу я пошепки якомога трагічніше. — Діти, ви чуєте, як плаче трикутник?

Діти прислухаються. Кажуть, що не чують.

— Ну як же! Він же плаче з-за того, що його, трикутника, намалювали не з трикутниками, а з червоними фігурами.

— Але ж він червоний — резонно зауважує хтось з дітей.

— Так, але ж він трикутник. И трикутники кличуть його до себе!

— Добре, — каже учень, який малював червоний трикутник, — я знаю, як все виправити.

 

 

И доповнює зображене. Виходить малюнок 5

Мал5

Діти задоволені. Але ж не все так просто!

— Ой, — кажу я. — Тепер плачуть два трикутники.

 

Далі йде довге обговорення, як же ж допомогти нещасним трикутникам, обговорюється варіант "стерти й забути", але я завіряю, що витирати та забувати того, хто гірко плаче, неправильно. Поміняти їх місцями – теж не варіант, бо вони знов будуть плакати…

 

Нарешті два хлопчика майже водночас придумують, що треба виправити межі у червоної хмарки та чорного трикутника.

 

Маємо малюнок 6

Мал6

Всі, включаючи трикутників, зітхають з полегшенням.


Коментарі

1. Це не я придумала. Все Олександр Звонкін, "Малюки і математика", спасибі йому величезне.

2. Я чекала, що хто-небудь з дітей відразу після умови спитає, куди ж червоні трикутники, але за багато років ніхто запитав.

 

3. А ось один батько дуже напружився і збирався запитати)) Але я встигла його зупинити.

Знайшла свій пост про другий рік роботи з дошкільниками.

 

Як загартовувалась Лямбда